High Energy Master Mix

Enjoy these High Energy Master Mix tracks on Rockbot.
This High Energy Master Mix playlist is perfect for your business and has 1608 fully licensed songs.

by RockbotRadio

1608 Songs
  • Mr. Brightside

    The Killers


  • Feel Good Inc. (feat. De La Soul)

    Gorillaz


  • Yeah!

    Usher


  • Gold Digger

    Kanye West


  • Welcome To The Jungle

    Guns N' Roses


  • Starboy (feat. Daft Punk)

    The Weeknd


  • Seven Nation Army

    The White Stripes


  • Toxic

    Britney Spears


  • All of the Lights (Feat. Rihanna)

    Kanye West


  • Ain't No Rest For The Wicked

    Cage the Elephant


  • Misery Business

    Paramore


  • 1, 2 Step (feat. Missy Elliott)

    Ciara


  • Super Bass

    Nicki Minaj


  • Rude Boy

    Rihanna


  • All The Small Things

    blink-182


  • bad guy

    Billie Eilish


  • I Wanna Dance With Somebody

    Whitney Houston


  • Don't Stop Me Now

    Queen


  • High Hopes

    Panic! At the Disco


  • Animal I Have Become

    Three Days Grace


  • Low (feat. T-Pain)

    Flo Rida


  • Down (feat. Lil Wayne)

    Jay Sean


  • It's Tricky

    Run-D.M.C.


  • Everlong

    Foo Fighters


  • Give It Away

    Red Hot Chili Peppers


  • P.Y.T. (Pretty Young Thing)

    Michael Jackson


  • Sex on Fire

    Kings of Leon


  • I Kissed A Girl

    Katy Perry


  • Crazy In Love (feat. Jay-Z)

    Beyoncé


  • Don't Stop the Music

    Rihanna


  • OMG (feat. will.i.am)

    Usher


  • I Gotta Feeling

    Black Eyed Peas


  • Promiscuous

    Nelly Furtado


  • Even Flow

    Pearl Jam


  • Wake Me Up (Feat. Aloe Blacc)

    Avicii


  • Panama

    Van Halen


  • Baby (feat. Ludacris)

    Justin Bieber


  • Uptown Funk (Feat. Bruno Mars)

    Mark Ronson


  • Lose Control (feat. Ciara, Fatman Scoop)

    Missy Elliott


  • Somebody Told Me

    The Killers


  • Can't Stop

    Red Hot Chili Peppers



... and 1568 more songs!